Despre noi

De două decenii, YUKA construiește mai mult decât un mobilier frumos și rezistent, YUKA creează soluții perfect adaptate spațiului și stilului tău de viață. Când alegi YUKA, ai garanția că vei obține echilibrul perfect între design, funcționalitate și cost.

Pentru noi, inovația este în ADN-ul companiei și echipei YUKA, de aceea am căutat în permanență să ducem soluția personalizată cu un pas mai departe și să definim un nou standard pentru mobilierul premium

Continuăm să evoluăm și să perfecționăm produsele noastre, iar miile de proiecte finalizate și testimonialele clienților noștri reflectă evoluția companiei noastre și valorile noastre fundamentale.

Istoric
2000
Se înfiintează Yuka Mobili SRL, pentru cei in cautare de mobilier cu tehnologii si accesorii practice, inovative, capabile sa raspunda intr-o maniera eficienta cererii vietii contemporane.
2001
Începe activitatea de productie. La acel moment, firma avea un singur atelier de productie ce functiona intr-un spatiu de 100 mp. Proiectarea mobilierului se facea pe calculator prin rularea unui program ce permitea vizualizarea mobilierului selectat tridimensional.
2003
Deschiderea unui nou magazin de prezentare in suprafata de 190 mp, situat in zona centrala a orasului Constanta, spatiu destinat prezentarii produselor si preluarii de comenzi. Comunicarea eficienta cu clientii si investitia in dezvoltarea sistemului de vanzare au dat rapid roade, chiar peste asteptari, crescand si cererea de noi produse. Astfel sunt introduse in fabricatie noi tipuri de produse: mobilier pentru spatii comerciale, mobilier pentru baruri si pentru restaurante.
2004
Yuka Mobili deschide un nou spatiu de productie, cu o suprafata de 587 mp, dupa achizitionarea si modernizarea unor constructii situate in zona industriala a Constantei.
2006
Se modernizeaza fluxul de productie prin achizitia de noi utilaje performante, ceea ce a permis intrarea pe o piata in continua crestere in zona, cea a mobilierului pentru hoteluri, printre principalii clienti numarandu-se hotelurile Scandinavia, Orfeu si Metropol din Mamaia, hotel Klein din Constanta. Portofoliul de clienti s-a largit in localitati invecinate Judetului Constanta, dar si in Bucuresti. Pentru a asigura calitatea superioara a produselor, personalul direct productiv este specializat strict pe tipuri de operatiuni, acest lucru ducand si la o productivitate superioara.
2008
Yuka Mobili obtine certificarea managementului calitatii (ISO 9001/2008) respectiv managementului de mediu (ISO14001/2005) si devine totodata marca inregistrata la OSIM. Pentru a implementa acest sistem in mod real se dezvolta un nou departament Yuka Software, in care o echipa de 2 programatori au realizat optimizari ale procesului de productie mobilier, integrandu-le intr-un lant decizional complex necesar pentru managementul firmei.
2011
YUKA MOBILI deschide un nou punct de lucru intr-un spatiu amplu de prezentare de cca 500 mp situat in zona centrala a orasului Constanta (B-dul Tomis nr. 334, Bl ST8), locatie in care functioneaza showroomul YUKA si in prezent.
2021
Evoluția YUKA continuă cu amenajarea unui nou spațiu de producție si cu extinderea echipei. La împlinirea a 21 de ani de activitate, am inaugurat noua fabrică de 3000 mp, dotată cu echipamente noi de ultimă tehnologie, care ne va permite să oferim și mai departe calitatea premium care definește produsele YUKA. Tot în 2021 am lansat noua imagine de brand YUKA, care reflectă evoluția companiei noastre și valorile noastre fundamentale.

7 fluxuri de productie:

1. Proiectare in 3D a spatiului clientului si optimizarea ergonomica a mobilierului in acest spatiu.
2. Dupa semnarea contractului se trece la achizitia materialelor si accesoriilor necesare efectuarii mobilierului.
3. Desfasurarea proiectelor de mobilier pe schite de executie si programarea numerica a utilajelor pentru toate operatiunile: taiere, prelucrare si finisare.
4. Procesarea efectiva a materiei prime si optimizarea produselor de mobilier in fabrica, ce contine mai multe operatiuni precum: debitare, frezare, gaurire, aplicare canturi, finisare, presare, asamblare si impachetare.
5. Transportul si manipularea mobilierului la client in spatiu.
6. Efectuarea montajului, reglajele mobilierului si curatenia in urma montajului.
7. Service periodic anual pe timpul garantiei.

Intregul flux tehnologic a fost implementat intr-un sistem software de gestiune care sa poata fi controlat in permanenta si care sa ofere posibilitatea de a lua decizii optime de catre managementul firmei. Acest sistem care integreaza procedurile ISO9001 reprezinta un avantaj competitiv al companiei, eliminandu-se procesele redundante si optimizand fluxul de productie.