Nu doar mobilerul nostru este personalizat, ci și serviciile pe care ți le oferim. Îți respectăm timpul și ne propunem ca, încă de la prima discuție, să înțelegem în detaliu care sunt obiectivele și provocarile proiectului tău. Avem multe de discutat, de aceea îți oferim întreaga noastră atenție și folosim toată expertiza noastră în ceea ce privește designul, ergonomia și utilizarea la maximum a fiecărui centimetru disponibil. Serviciul de consultanță oferit de YUKA este gratuit și se realizează doar pe bază de programare.
Povești frumoase sau senzații reale
Fără îndoială, a căuta inspirație online este comod și eficient, însă pentru a evalua produse complexe și cu durată lungă de folosință, precum mobilierul, nimic nu echivalează experiența personală: cum arată în realitate culorile materialelor, cât de silențios se închid sertarele de la bucătărie și cate accesorii poți încorpora de fapt într-un dressing – pentru toate acestea îți punem la dispoziție un showroom de peste 500 mp, unde vei regăsi răspunsuri la toate întrebările tale și vei obține informații specializate de la consilierii noștri.
Mobilarea locuinței este un moment incitant, dar deloc simplu. Trebuie să iei in calcul o mulțime de factori și variabile, de la dimensiuni, functionalități, încadrarea optimă în funcție de dispunerea spațiului până la stilul de design, materiale și finisaje. Atât de multe opțiuni și detalii de care trebuie să ții seama pot transforma rapid proiectul într-o sarcină copleșitoare.
De aceea, la YUKA vei avea la dispoziție un manager dedicat proiectului tău, care îți va fi alături în fiecare etapă a proiectului, începând de la prezentarea produselor în showroom si terminând cu programările pentru serviciile de mentenanță și upgrade ale mobilierului livrat.
Managerul tău dedicat te va ghida și te va ajuta să aliniezi dorințele tale cu condițiile spațiului de mobilat, precum și cu posibilitățile tehnice și bugetul alocat, într-o manieră deschisă și transparentă, astfel încât să conturăm împreună soluțiile optime.
Odată ce te-ai decis să lucrezi cu noi, ne dorim să ai acces în permanență la informațiile necesare despre evoluția proiectului tău. Astfel, am conceput un spațiu virtual personalizat, un cont de client accesibil online, în cadrul căruia vei avea acces la toate informațiile legate de proiectul tau, cu deplină transparență și trasabilitate.
După contractarea proiectului, vei primi acces securizat în platformă, de unde vei putea să accesezi în orice moment documentele contractuale, măsurătorile, schițele tehnice și randările, vei avea posibilitatea să transmiți mesaje managerului de proiect și să primești răspunsuri.
Un pas important în dezvoltarea proiectului tău este vizita echipei noastre tehnice la locație. Evaluarea exactă a spațiului cu care lucrăm este extrem de importantă dacă ne dorim utilizarea eficienta a fiecărui centimetru disponibil.
Echipa YUKA efectuează măsurători precise și schițe detaliate la fața locului, folosind echpamente profesionale. Astfel, ne asigurăm că avem la dispoziție toate informațiile și detaliile necesare pentru a putea începe etapa de proiectare a mobilierului.
Totodată, este momentul optim pentru a întelege mai bine stilul tău de viață, a modului în care folosești spațiul și de a identifica noi oportunități de proiectare și design.
Utilizând programe specializate pentru proiectarea mobilierului, transformăm schițele de pe hârtie în proiecte 3D detaliate, ce corespund cu exactitate designului stabilit, planificând încă din aceasta etapă toate decupajele necesare și respectând cele mai exigente criterii de rezistență și stabilitate necesare unui mobilier cu adevarat premium. Tot în această etapă ne focusam pe asigurarea ergonomiei în dispunerea mobilierului.
Am deja un proiect de designer. Mai este necesar serviciul de proiectare?
Proiectul tehnic este mai mult decât un proiect de design. Acesta cuprinde configurația completă a fiecărui corp, toate accesoriile necesare, structura de rezistență și multe alte detalii tehnice necesare în faza de producție. Proiectul de design reprezintă punctul de plecare și ne asigurăm că respectăm toate cerințele pentru ca mobilierul să se încadreze în ansamblul vizual planificat de designerul tău de interior.
Proiectul tău este gata. Este momentul pentru ultimele verificări și aprobarea finală înainte de a fi lansat în producție. Am proiectat mobilierul având ca unic obiectiv transpunerea viziunii tale în realitate, de aceea pentru noi nu este suficient să îți prezentăm o simplă schiță 3D sau câteva simulări ale mobilierului.
Ne dorim să interacționezi cu noul tău mobilier înainte ca acesta să fie propriu-zis produs, de aceea îți oferim gratuit o prezentare in realitate virtuală a proiectului tău. Vei putea astfel să te plimbi prin spațiul conceput, să îl vizualizezi din orice unghi, la scară reală, să deschizi uși și sertare, pe scurt, să vezi exact cum va arăta în final, în casa ta.
Pentru ca mobilierul tău să răspundă exact cerințelor specifice ale spațiului tău, fiecare piesă a fost proiectată individual, având un set de repere și caracteristici unice, precum proiectul tău. Procesul de producție este astfel la fel de personalizat, fiecare piesă necesitând o programare specială a utilajelor.
Combinăm experiența tehnicienilor noștri cu performanțele utilajelor ultramoderne, lucrăm doar cu cele mai bune materiale disponibile pe piață, acordăm o atenție deosebită finisajelor. Fiecare piesă este verificată manual de operatorii noștri, apoi asamblată complet pentru a ne asigura că totul funcționează impecabil.
Este momentul cel mai incitant: după planificarea fiecărui colțișor, alegerea fiecărui finisaj, este momentul ca visurile să prindă viață la tine acasă. La data și ora stabilită împreună cu tine, echipa YUKA va livra mobilierul pregătit cu grijă pentru transport. Echipa noastră de montatori are o îndelungată experiență și este familiarizată cu proiectul tău și spațiul în care urmează sa fie instalat, astfel încât tot procesul să fie realizat cat mai rapid, cu minim de disconfort. Colegii noștri se vor ocupa de toate detaliile de montaj: vor așeza corpurile pe poziție, vor instala aparatura, vor face toate reglajele necesare.
La finalul instalării, mobilierul este curat și în perfectă stare – tot ce îți rămâne de făcut este să începi să te bucuri de el și de noul tău spațiu YUKA!
Mobilierul YUKA este conceput pentru o durată îndelungată de funcționare, de zeci de ani. Pentru ca acesta să își păstreze caracteristicile inițiale, este necesară o mentenanță profesională și uneori chiar un upgrade. De aceea, noi continuăm să avem grijă de produsele livrate și asigurăm revizii anuale gratuite ale mobilierului în primii 2 ani și intervenții rapide la cerere, oricând ai nevoie.
Construim nu doar un mobilier frumos și rezistent, construim relații de lungă durată. Colaborarea care începe ca o relație comercială se transformă într-o relație personală, bazată pe încredere, comunicare deschisă și proactivitate.